Tjejligan till Götet!

Igår åkte jag till Göteborg igen, fast jag åkte med som sällskap till Malin, Moa & Elsa...
De hade ett presentkort på en restaurang i Göteborg på 3000 kronor. Det gick ut igår & de har inte kunnat utnyttnja det, så hon ville åka dit & föröka sälja det till någon då för 1000 kronor. Hon hade försökt i tisdags med, men det funkade inte så vi gjorde ett nytt försök igår!
Sebbe lämnade jag hos mormor så han kunde kolla film, och att vi slapp ta 2 bilar till alla våra barn! ;)
Allt gick bra, förutom att jag missade högerregeln mitt på avenyn och va nära att krocka, Wilma la världens blaja utanför restaurangen så jag fick ta ut vagnen & byta på henne i bakluckan framför alla, Elsa spillde ut sin glass stackarn på fiket så glaset gick sönder och min fot luktade vanilj resten av kvällen, (Men hur dumt är det inte att servera en liten 2½ åring glass i ett glas?! )
Men hon fick sålt sitt presentkort, det blev mycket skratt & skvaller och vi hade en riktigt trevlig kväll!
Syskonvagn är stor & jobbig på många sätt, men igår var den faktiskt mycket, mycket bra ska jag säga! Kolla bara hur vi löste allt med tre små flickor!


Wilma trivdes som bara den, tänk vad kul & sitta & le mot söta Moa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0