Jag var tvungen...

...att skaffa mig en blogg kände jag.

Det finns mycket som man bara vill skriva om och berätta! Jag har ju bla. två små guldklimpar hemma som det händer en hel del roligt med. Men det finns ju andra saker med...tex...

Vi var på kalas hos min älskade mormors nya kärlek i onsdags....Då fick jag reda på en sak som jag aldrig i hela mitt liv trodde...Bingolottos enda goe och glada programledare " Loket" tycker inte om damer om ni förstår vad jag menar!! Inte för att jag har något emot homosexuella för fem öre, det handlar inte om det, utan jag fick liksom inte ihop det. Sen undrar jag om det bara är jag som inte visste om detta?!
Nog för att det inte skulle vara så konstigt när jag trodde Tjenobyl låg i Sveriges fina landskap Halland men det hör ju inte hit :)
Ja, lilla Loket.... Livet är fullt av överraskningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0