KÄRLEK & LYCKA...

Min familj är bannemej det allra bästa med livet!
Tänk att jag & min galna sambo träffades för bara tre år sedan och vi är redan förlovade och har två små troll!
Sebbe var ju en ren chock! Jag åt ju piller men det ville sig ändå, så efter 2½ månad så var det bara att inse fakta. JAG VAR GRAVID! Ja, det var bara att väcka upp Uffe klockan sju på lördagsmorgonen den 7:e oktober 2006 och berätta vad som låg i badrummet.. Reaktionen var en nyvaken, yr Uffe som säger:
 -VA SA DU SA DU???!!!
Han sprang in och hämtade testet, och det var ett väldigt svagt, svagt extra streck som det ska vara när det är positivt. Vi vände och vred på det & önskade väl DÅ att det inte skulle vara nåt streck där....men det var bara att inse. Sebbe hade börjat gro i magen...Jaha, vad gör vi nu då?! Jo, Uffe säger till mig att ringa sjukvårdsupplysningen och fråga hur man går tillväga...så det gjordes. Fick mig ett gott skratt av dom kommer jag ihåg. Det är nog inte varje dag de får nån som ringer klockan sju på en lördagsmorgon och frågar hur man ska göra om ett gravtest är positivt?!
-Ja, du får vänta till måndag och ringa barnmorskan...
-MÅNDAG?!
Det var de två längsta dagarna i världshistorien, det kan jag lova!
Men när allt var bekräftat där ifrån var det ett mycket svårt beslut att fatta av oss bägge två. Vi pratade inte om det på 1½-2 veckor tills Uffe sen kom och sa:
- Vi kör va? Det känns så rätt....
- Ja, det gör vi älskling....;)
Och så började det hela...och nu i maj så föddes vår andra lilla guldklimp.
Ja, tiden går fort, och det händer mycket! Men man ska ta vara på varje dag i livet, man vet alfrig hur långt det är...
Men jag är så lycklig att ha en sambo som är det ödmjukaste och snyggaste i världen och våra två barn som förgyller alla dagar med att bara finnas till. Det är KÄRLEK och LYCKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0