Lugnaste dagen hittils!

Idag har det bara varit en stor slappdag!
När vi lämnat Sebbe på dagis fixade Uffe upp vår nyinköpta tavla (blev kanonbra!!), och jag lade mig bredvid vår lilla goa dotter.
Hon sover nästan alltid varje förmiddag, så jag tror vi vaknade vid elva, det var såå skönt kan jag säga!!
När jag gick och hämtade sebbe på dagis så var maten framdukad när vi kom hem, det är lyx det kan jag lova! Vi åt Uffes berömda "Nilsoni"....Ja, det är han och en vän till honom som gjorde den rätten för några år sen och döpte den till det, och det är så gott & lätt! (En vanlig, enkel pastagratäng med kassler...)
Nu kom vi hem från lekplatsen precis och sebbe sitter i hans nyinköpta lilla fåtölj och tittar på
"Memil i Lönnebejja"....Wilma sitter och är allmänt söt & mätt och jag väntar på att Uffe ska komma hem så ska jag bege mig till Kype för en joggingtur med Jessica!
Uffe och Anders (Uffes bästis;)) är och geocashar...för er som inte vet vad det är för något ska jag försöka förklara min lilla version...Man har en gps, och överallt i naturen finns små "filmrullsboxar" gömda med en lapp i som man skriver på sin signatur när man har nått fram till den. Gps:en visar då vart dessa ligger nånstans...ett litet roligt nöje för de som inte bara gillar att promenera utan nåt "mål" liksom och dessutom vill ha en liten rolig hobby! Hoppas ni förstod lite iaf...;)
Skickar med ett kort på tavlan, och fåtöljen & lilla Wilmis förstås!
See ya!



Kommentarer
Postat av: Marika

SÖTNOSAR!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-25 @ 19:30:37
URL: http://www.nogg.se
Postat av: Hanna

Haha - Sebbe är kung i sin stol!

2009-08-25 @ 20:04:20
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Jess

Där är ju tavlan, den var jättefin verkligen! :D

2009-08-26 @ 07:30:39
URL: http://olme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0