Moccajacka eller ej?

Sebbe är fortfarande inte helt hundra stackarn....när han hostar så får han ont i sin lilla hals och vill att jag ska blåsa på munnen så det onda försvinner...mammas lille goding...
Så i morgon blir det nog inget dagis, utan en liten kurerardag med mamma & syrran...film & glass!

Nu i eftermiddags var jag iväg i knalleland en snabbis...och fyndade faktiskt lite granna!
Till Wilma hittade jag ett par jättesöta jeans plus en vit body till med spetskrage för 149:- ihop, sen var det 100:- rabatt på alla jeans på H&M så jag fyndade ett par vanliga helt okej brallor för 299:-, billigt & bra!!
Jag tittade oxå efter en höst/vinterjacka till Sebbe, men kan verkligen inte bestämma mig vilken stil han ska ha. Antingen en häftig skinn/moccajacka...fins jättemånga såna snygga modeller nu! Men sen tänker jag....
- Är det så jävla bra i regn & rusk? Det är ju bara mamma som vill att han ska va finast!
men sen tänkte jag att han ska få en ordentlig "skidjackastuk", varm, vattenavvisande & bra!
Så blir det! (Han är ju alltid finast i och för sig, vad han än skulle ha på sig!)

Nu har barnen precis somnat så jag tänkte ha lite kvalitetstid för mig själv...lite popcorn och en riktig tjejfilm under filten i soffan....Gott, gott!

God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hi hi,på tal om jackor. Igår stack jag & Elsa till H&M,jag tänkte att nu köper jag den där jackan i päls som jag talat om...men när jag bad Elsa prova den så vägra hon. Jag gillar inte den sa hon. Så det blev ingen sån jacka, buhuu,hon är så bestämd med såna saker så jag vet att jag inte kan tvinga på henne den heller =(

Pussa fina underbara sebbe från mig,så han blir frisk snart!

Kramis o hoppas du får en mysig kväll!

2009-08-31 @ 20:27:07
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0