Saltad Margerita?!

Sorry att jag inte bloggade nånting igår, hade  verkligen fullt upp alabama!
Vi fick ju ett väldigt fint besök igår kväll som skulle äta middag mm...och då går det ju inte att laga precis VAD som helst...;) Självaste Lena Philipsson & Orup (alias Malin & Anders med familj) kom vid halv sju-tiden.
(Ni får veta senare varför jag kallar de för L+O) *hihi*
Jo, för dom är nämligen otroligt kräsna i den familjen och man måste i princip servera allt på silverfat (om ens det räcker!!)
Nej, skämt å sido...de är verkligen hur lätta och trevliga som helst att umgås med!
Jag & Malin lärde känna varandra på dagis...ja, inte vårt dagis när vi va små utan Sebastians och deras lilla dotter Elsas då förstås...Vi fikade en gång och sen var det kört!
Det som är så bra är att vi bor två gator från varandra och barnen funkar otroligt bra ihop! Elsa & Sebbe är nästan jämngamla, sen har de en liten prinsessa till som heter Moa som är lite äldre än Wilma bara...perfekt!

Uffe & jag skulle göra en liten margerita till dom när de kom...men det gick väl sådär ska jag lite halvvilligt erkänna....Drinken blev väl ganska god, men lite söt & sliskig kanske...men det värsta va att det stod att man skulle ha saltad kant...men det var det vidrigaste! Tänk er en blandning av sött, beskt, slibbigt & SALT?! Nej, tacka vet jag en hederlig gammal San Fransisco, mumma!!
Sen bjöd vi på Tapenades, varmrätt kycklingtortillias, och efterrätt hade jag bakat en utsökt dessert med vitchokladmousse och jordgubbar mm...(NOT) Den var köpt på mitt lilla arbete, så Anna eller någon annan i bageriet fick full pott av oss alla! =)
När alla barn hade somnat in tog vi fram Buzzet.
JAG VANN ÖVERLÄGSET!!
Nej, jag kan inte ljuga för er, jag tror jag hamnade sist eller näst sist, och Anders vann! GRATTIS!
En mycket trevlig kväll med mycket prat & skratt!
Och inte någon alkohol, bra va??
Tar en bild från malins blogg från gårdagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0