Sambon pluggar och vi...?

Ja, Uffe är iväg och skriver det sista på hans och Maarits D-uppsats idag. De har varit så duktiga med den, och den är såå fin! Hoppas nu de blir klara och får den godkänd, för det är de verkligen värda, så jag sitter hemma och håller mina tummar!
Sen funderar jag på vad man ska hitta på idag? Jag tänkte igår när jag lade mig att jag skulle upp och ringa Malin & kolla om de skulle till Öppna Förskolan, så skulle vi hängt på, men vad hände? Jo, barnen sov ju till nio! Too late liksom...Men det var väl tur det, för jag läste på hennes blogg att de var förkylda stackarna.
Massa krya-på-er-kramar från oss!!
Så jag får väl se sen om det blir en stund till lekplatsen efter den dagliga promenaden...
Sebbe börjar på dagis i morgon igen efter sommarledigheten. Jag var där förra veckan och skulle lämna honom, men det var visst en vecka för tidigt-Ups ;) Så han fick leka av sig ett par timmar på tisdagen medan jag och Wilma fick en mysig promenad med Malin & Moa!
Dagis är bra tycker jag, både för utvecklingen och hans sociala bit. Ja, han är såpass framåt och älskar att leka med andra barn, och i hans ålder behöver han verkligen leka av sig varje dag. Så det är bra att det finns dagis såpass nära hemmet med...
Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack gumman! Moa har feber o grejjer,stackars liten,första förkylningen denna lilla tösabit fått i sitt liv, fler kommer det bli.

Vi kanske kan leka ute i veckan,vill juh inte smitta ner er, men lite lek ute kan väl inte vara nån fara?

Kramis på er!

Hälsa Uffe bus lycka till oxå=)

2009-08-24 @ 16:10:05
URL: http://malinblingbling.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hallo fisen!!! Vad kul att du också börjat blogga! Det är roligt att kunna hänga med i varandras liv om man inte ses så ofta.. Allt bra annars? Här råder mest förkylning och skolstrul..men annars är det fint.. kram

2009-08-24 @ 16:36:01
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Marika

En liten hint vännen, skicka ett sms till mig så kan du få lösenordet till min blogg! Kram

2009-08-24 @ 20:15:16
URL: http://www.nogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0