Upp & ner!

Godmorgon gott folk!
Denna måndagen började väl kanske inte som man vill att en lugn dag ska börja direkt...
Sebbe kom in & sa "blä" och visade sina händer som va lite bruna om ni förstår vad jag menar...Så det var bara att slänga in honom i duschen och göra en allrengörning, på med ny blöja, ta fram frukost och hämta tidningen....Jag vet inte riktigt vad han har börjat med lillgrabben, kanske för att få lite mer uppmärksamhet, eller jag vet inte? En riktig Emil, det är vad han är iaf!
På tal om Sebastian är han förresten halvkrasslig...men det är ju inte så konstigt...
Han började ju på dagis förra veckan! Där är det rena smittostället, det kan man lugnt säga...
Jag är ju lite rädd för den där svininfluensan, och skulle det komma till dagiset vet jag inte vad man skulle ta sig till riktigt! Tur man har Uffe som lugnar en här hemma, annars hade jag nog låst in oss allihopa som om det vore rena pesten! ;)
Snart ska Uffe åka & jobba sitt lilla nattskift och vi, ja vi ska nog bara vara hemma & kurera oss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på er! Va tråkigt med lille Sebbe,hoppas det går över fort,så han kan röjja loss på dagis snart igen!

Och tack för inbjudan,frimärket hade visst råkat trilla av,he he,eller har du själv agerat brevgubbe=) Nu kommer jag att dra av 6 riksdaler på din födelsedagspresent serrö mohahahaha

2009-08-31 @ 15:58:07
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0