Utflykt!

Idag åkte vi på en mysig liten utflykt till Göteborg med min käre mor, far & bror....Syster min jobbade så hon fick bli hemma tyvärr...
Först tog vi en liten med god kopp kaffe hos pappas syster.
Hon bor i en jättevilla uppe på höjden i Ekebäck i närheten av Nya varvet. Man har utsikt över hela hamnen, jättevackert!
Sen tog vi faktiskt en lång & härlig promenad vid nya varvet, förbi "Röda sten", under Älvsborgsbron och till en mycket känd glassbar & åt massa god glass!
"Röda sten" under bron har jag alltid undrat över varför just den är såpass omtyckt, så jag frågade min lilla faster & hon förklarade att det bara är en "tradition" som funnits i många herrans år, så då fick jag lära  mig det! Alltid lär  man sig nåt nytt ;)
Jag gillar verkligen Götet. Det är en vacker stad, och nära till allt.
Vill man bara ha mysigt finns det mycket att välja på och vill man ha lite mer rajtantajtan så finns det ju ett stort utbud!
Ja, det har varit en riktig mysig dag, nöjd och trött Jennie säger godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fin blogg du har skaffat dig. Kommer jag minsann följa.



Jag visste inte heller det om Loket! Ja där ser man.....



Jag kommer faktiskt ihåg att jag träffade dig och Uffe i Bollebygd ganska snart efter ni träffats tror jag. På Fiket jämte där Ica ligger nu, Undra om du inte var gravid då för strax efter det träffade jag Helena olsson och hon sa att du var gravid.



Och visst är det två guldklimpar ni har! Och är såg glad för din skull att du fått en sån fin kille som ger dig den kärlek du förtjänar.



Kram

2009-08-23 @ 23:20:07
URL: http://svanehomskan.blogg.se/
Postat av: Jess

Låter som ni hade det väldigt skönt! :) Ringer dig senare idag. Puss!

2009-08-24 @ 07:35:58
URL: http://olme.blogg.se/
Postat av: Marika

Hej vännen! Kul att du har skaffat blogg! För ni kanske jag kan få ditt mobilnummer så jag vet om ni kan träffas något 5 september eller ej!!! ler

Kram kram

2009-08-24 @ 09:58:08
URL: http://www.nogg.se/miqa
Postat av: Malin

Hej gumman! Gött med en blogg, det var på tiden=)

Mysigt ni haft i helgen,dte har ni jämt tycker jag,ska döpa om er till familjen Mysarsson,ha ha

Flååt att jag ej svara på messet i torsdags,hade full rulle,men du väckte mig ej=)

Kramis

2009-08-24 @ 10:16:19
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0