Lördagen närmar sig med stormsteg!

På lördag blir det barnfritt...och fest! Schlagerfest rättare sagt.
Min efterlängtade 25-års-fest med massa goda vänner och schlagermusik! Ska bli så skoj, och jag har allt köpt mig en liten schlageroutfit! ;)
Jag var hemma hos Anette idag och då visade hon vad hon skulle ha på sig. Och jag kan säga det att var inte det schlager så är jag en mycket välutbildad civilingenjör! Perfekt och hon va så snygg i den/det!!
Det ska bli så jädra skoj, men det som är kiligt är att denna veckan är så full, 2 barn plus att allt ska fixas och donas. Det är inte så mycket i och för sig för det blir en enkel fest med mycket glatt humör och bra musik!
Det går tydligen någon viktig fotbollsmatch också passande nog klockan 20.00 på lördag. Krockar precis! =(
Det är tydligen nåt VM-kval mellan Danmark och Sverige. Och vinner Sverige denna matchen går de vidare och förlorar dom är de ute. Om jag fattat det hela rätt. det roligaste är att alla kommer sitta och heja på Sverige, men jag har bestämt mig för att vara lite tvärtomig så jag ska nog sitta & heja på grannlandet. Ja, så blir det nog. Lite kul kan man ju göra det till iaf;)
 Idag har jag varit hos min lilla frisör Marina. Jag la i utväxten och sen lade hon i lite guldblonda slingor med. Det passar ju nu till höst/vintern och det blev väldigt bra, är helnöjd! Men någon klippning blev det inte idag, nej, här ska det sparas till långt fint hår!
Har haft page i två omgångar det senaste och visst, det är fint. Men jag ångrade mig efter 2 veckor bägge gångerna. Man kan ju inte göra min favorithårupssätnning--->en vanlig jävla hästsvans!
Så nu hoppas jag att jag orkar spara till långt!
Efter jag varit hos Anette pch fikat idag med så dök Jessica & Sofia upp, och det var så trevligt att träffa dom, va inte igår direkt!
Sebbe va hyfsat trött med. Han ville inte sova middag  idag så han stensomnade när jag bytte blöja på honom vid halv sju ungefär---liten. ♥

Nu ska jag med försöka lägga mig och sova. Jag har ju en hel dubbelsäng för mig själv, Uffe jobbar natt....

Sov gott alla små troll!!

Kommentarer
Postat av: Marika

Kommer göra dig lite besviken faktiskt eftersom jag inte har NÅGOT som helst schlageraktigt på mig... Men eller jo, en sak, som en fd sångerska tipsat mig om och dessutom får du en liknande av oss!!! Puss på dig vännen, ses snart!

2009-10-08 @ 16:54:22
URL: http://www.nogg.se/miqa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0