Saknad: Bobbo 2 år!

Någon som sett Sebbes lilla Bobbo??
Igår sågs han inte på hela dagen och när Sebbe skulle lägga sig fanns det ingen Bobbo.
Vi vände verkligen uppochned på hela lägenheten, men nej, ingen Bobbo.
Jag gick tom. ut i soptunnan och rotade igenom alla sopor (tur att det bara va 2 påsar) men utan framgång.
Han kan inte vara i bilen eller ute nånstans för Sebbe hade honom i går morse och vi gick ingenstans igår...
Jag fattar inte vart han har lagt honom!
Vi har verkligen kollat i alla skrymslen och vrån...i spisen....i tvätten....på toa.....i papperskorgar...i garderober och lådor...under, bakom och i sängen och soffor. I alla täcken och kuddar....men NEJ, han verkar inte vilja komma fram. Så vi trodde Sebbe inte ville somna igår, men som tur va hittade jag fram hans "tiger" han sov med på dagis. Och den gick bra som tur va!
Så idag ska jag städa lite efter jag bakat lite kardemummamuffins så då hoppas jag att den kommer fram...

Wilma sov igenom hela natten i eget rum!
Hon vaknade vid 7.00 och fick lite välling, men somnade om och hon sover fortfarande och klockan är 10!
Hon va väl trött lilltjejen...det tar på krafterna att bli döpt...vem vet, prästen kanske gav henne lite av nattvardsvinet??

Ja, idag blir en lugn och skön dag hemma med våra två små ögonstenar!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej är Bobbo borta? Stackars Sebbe! Vilka fina kort det var på dopet förresten! Massa kramar

2009-10-22 @ 17:59:16
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0