Sebastians Idol ska resa bort...*snyft*

Ja, det är nog klart nu tror jag,
Min älskade lillebror som bor under oss ska till 99% säga upp sin lägenhet och resa bort i ett halvår från och med den 5:e november.
Jag förstår honom till 100%. Det går lite dåligt på hans jobb så han vet inte hur framtiden ser ut där, han är singel och 23 år gammal. Så han har ju sin livs möjlighet att göra detta nu. Man lever bara en gång.
Men hur ska man klara sig utan honom här hemma?
Det är så underbart att ha honom som sällksap när Uffe inte är hemma, Sebbe är sååå glad i honom och hoppar högt av glädje när "Mobbo Micke" kommer i trappan. Busa med honom är en av de bästa sakerna han vet!
Wilma skiner med upp som en sol när hon ser honom, så ja, han är en idol av sina systerbarn. Det är en sak som är säker.
Det är synd att han behöver säga upp lägenheten med. Det har varit så tryggt att ha han här nere. Han och Inger, det ska inte vara ngn. annan. Tänk om vi får en 18-åring som har fest var & varannan helg?! Jobbigt som f-n!
Hade jag haft råd hade jag betalat hans lägenhet det halvåret...
Nej, jag kommer sakna honom oerhört mycket, det är solklart!!
Han är världens bästa och goaste lillebrorsa som jag älskar så enormt mycket!!!







Puss på dig brorsan, lova sola & bada åt oss med här i kalla Sverige!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej vad tråkigt! Förstår precis hur du menar med att det ska vara han som bor där, är ju en trygghet! Fast kul för honom att komma iväg iofs.. kram

2009-10-05 @ 08:47:46
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0