Vissa unnar man och vissa inte...

Jag träffade på en gammal god vän & arbetskamrat häromdagen i Knalleland...
Allt va väldigt bra med honom faktiskt...undra varför?!!!
Jo, under hans sista semestervecka i somras har han gått och vunnit lite pengar....bara sisådär minst 1 miljon!!!
Med chans på 4 miljoner till! Fattar ni eller?!
Hade jag haft en miljon hade de nog varit borta väldigt fort, jag hade skänkt massa till min familj och barnen, sen hade man betalt av alla jävla lån, handlat & rest lite och vips så hade de varit borta!
Det är väldigt lätt att göra sig av med pengar om man heter Jennie Sundqvist.
Men denna personen har betalt av sina lån, han har en bra bil, lever ensam, så han ville flytta till ngt. bättre men sen skulle han nog bara spara resten. Det ordet jag inte ens vet hur det stavas.
(Slösa, är det rättstavat eller??) 
Förnuftigt av honom tycker jag...snacka om att pengarna är goa och ha sen när man blir äldre, eller vill köpa sig ett hus eller ja...vad som helst.

Grattis än en gång grabben och jag håller tummarna att du vinner storkovan ;)

Och jag är såå glad för hans skull, det är verkligen en sån människa jag unnar något sådant.
Genomsnäll på alla sätt!
Sen finns det vissa männsikor i världen man inte unnar ett dugg att vinna. Eller hur?
Jag gör alltid så med lotter faktiskt.

En person jag unnar att vinna--->får lotter av mig. Så enkelt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0