Blåbär & barnkoja!

Sebastian & Jag drack blåbärssoppa till frukost idag, va typ 100 år sen jag gjorde det sist,
Fan va gott det är! Onödigt vetande för er, men vi gillade det iaf!
Bara blåbär är ju så himla gott!
Tänk en tallrik blåbär med mjölk i... mums!

I tisdags hade jag ett Mary Kay-party här hemma med några väninnor.
Det va mycket trevligt, och jag blev lite fattigare...men va gör man inte för att se ut i som 25 hela livet och vara fin i sin hy? ;) 
Uffe köpte tom. lite rakgrejer, så hans hud oxå kommer vara babylen efter rakningen....man e allt bra lättlurad? Hihi...nej, det ÄR faktiskt bra prylar!
Marie som hade partyt är så himlans bra oxå och det är viktigt på ett sånt party!
Syrran kom hit på eftermiddagen redan och hjälpte mig med räkmackorna jag bjöd på, blev kanonfina!
Sen bakade jag lite små vaniljbullar med socker på, vilka oxå blev goda =)
Tack alla som kom iaf, hade väldans kul!

Wilma har blivit en riktig busunge och marrodör kan jag säga!
Hon ska klättra på allt, öppna skåp,lådor och diskmaskinen, kasta  och spruta ut mat mm!
Så nu börjas det, kan inte lämna henne i möblerade rum heller!
Så vi funderar faktiskt på att skaffa en slags "barnkoja" med fyra väggar och lite kuddar inne...jag menar, det finns ju hundkojor, eller hur?!
Nej, skämt å sido...det är skoj att hon börjar ta för sig mer, humöret blir mycket bättre då i och med att hon känner att hon klarar sig lite mer på egen hand!

Idag jobbar Uffe dygn och jag ska ner på stan en sväng och göra lite ärenden, sen blir det nog en lugn och skön dag med lite fikabesök utav Anette & hennes dotter Linn i eftermiddag...
I morgon fyller ju konungen av Sverige år så det ska ju självklart firas med lite champange!
Lördagen ska jag tillbringa i min kära vän Sofias sällskap tror jag, eventuellt en liten sväng på stan på kvällen, ingen som vet, ingen som vet!

För övrigt är jag på ett strålande humör!
Kan inte riktigt må bättre just nu känner jag =)
Ni som vet va jag och min lilla sambo haft för oss det sista kan jag säga att allt nog e grönt!
Jag skriver mer om vad som hänt efter helgen!
Ett speciellt tack till min älskade lillasyster Jessica, va skulle vi gjort utan dig!!
Ta hand om er alla!

KRAM!

(Uffe har tagit med sig kabeln till telefonen till jobbet, så inga bilder idag =( )

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH va kul för er! Grattis,vi får snacka mer om detta lajv snart...

Tusen tack för senast,det var hur gott o trevligt som helst!



Pöss på daj hjärtat!

2010-04-29 @ 09:49:33
URL: http://malinblingbling.blogg.se/
Postat av: Maria Bohman

Hej!!!Å vad roligt att det har gått bra, har tänkt på er!!!!Jag håller tummarna att det blir så nu då...

Många kramar till er!!!!

2010-04-29 @ 10:49:16
Postat av: Hanna

Återigen ... GRATTIS!!



Jag har ny blogg förresten.. dumpade den andra!



Ses i morgon!



Köss

2010-04-30 @ 19:37:59
URL: http://hannicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0