En halv barkis!

Idag regnar det....det va då inte igår man såg det känner jag!
Så på något sätt blev jag lite glad över att se det!
Igår och i förrgår snöade det ju, helt galet!
Men eftermiddagen idag och morgondagen ska tydligen bli ett underbart vårväder har jag hört =)
Igår va vi i stadsparken med Maria, Elin & Emma och matade fåglar samt fikade.
En jättemysig men lite kall dag!
Vi promenerade fram & tillbaka så det va en mycket go promenix!
Elin & Sebbe va så söta tillsammans, när de inte satt i vagnen gick de och höll varandra i handen eller lekte i skogs/parkkanten!
Vi stod och matade fåglarna precis vid kanten av Viskan, och både jag & Maria fick oss ett gott skratt.
Dels hade vi bägge två väldigt stora skorp/smörgåsbitar, en bit som Maria hade med sig såg ut som en halv barkis, snacka om lyx för fåglarna!
Sen lockade vi till oss hela släkten av fiskmåsar, så hade det varit jättefint väder hade nog inte folket i närheten varit så glada på oss =)
Uffe kom ner och hälsade på i parken och tog med sig Wilma hem i bilen, det blåste ju så mycket och jag/vi vill inte ha sjuka barn nu på ett tag!
Men en rolig dag för både oss & barnen!

Ikväll får jag besök av min kära vän Sofia.
Vi ska ha lite tjejmys med tv & god mat!
Uffe jobbar sin långhelg nu, fredag natt och söndag dygn =(
I morgon ska vi troligtvis hem till mormor och hälsa på för min goa morbror Tord och hans familj är nere från Stockholm och hälsar på, och det va verkligen längesen vi träffade dom!
Dom kommer ner helgen den 22/5 oxå i och för sig, dels ska de springa Gbg-varvet och sen ska en viss 40-åring firas =)
Men vi träffar gärna dom två gånger på kort tid!

Hoppas ni får en jättebra helg!
Kram ♥








(Va bara tvungen att visa Wilma som har tagot över Sebbes gamla
pyjamas som han hade när han gick på dagis stl.74...då känner
man verkligen att tiden gått fort!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0