FYND

Idag bar det iväg till Götet!
Vi började med IKEA, vilken oxå var det enda stället vi besökte.
Vi skulle åkt vidare till det stora lek och buslandet, men Sebbe har varit så trött idag så vi åkte hem ist.
Hemma fick han rita med sina nya gatukritor, vilket han älskade!
Vi frågade honom i bilen från IKEA vad han ville göra, och då va inte önskan att åka till Lek & buslandet iaf =)
På Ikea fyndade vi ordentligt kan jag säga!
Wilma har ju "Leksvik"-serie-möbler i sitt rum, och på fyndavdelningen hittade vi den stora höga bokhyllan i just Leksvik. Det va ett litet hål i kartongen den låg i, annars inget fel tror jag....
Nypriset på den är 1500-1600 kr, och nu kostade den ynka 150 kronor!
Visst, det blev otroligt trångt i bilen på vägen hem, men det va det värt!
Annars köpte vi inte så mycket...lite nya kaffekoppar och dylikt bara....
Nu i eftermiddags va jag borta i knalleland med, hade 30% på Lindex, så Wilma fick sig en tjockare rosa vårjacka, jag fick mig ett par svarta jeansliknande leggins från Vero Moda och äntligen ett smyckeskrin som jag köpte på Albrekts Guld!
Ja, det har verkligen varit en röra på mina smycken, men nu e det ordning!!

Fick precis ett telefonsamtal från Jess, hon frågade om jag ville fälja med till Ullared i morgon eftermiddag....den frågan är mycket svår, eller hur?!....får se, får se ;)

Nattinatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0