Hej alla!

Sicken helg det varit!
Lördagen bestod av tjejsällskapspelskväll hemma hos Jessica...vilket va mycket tgrevligt!
God mat, trevligt sällskap och ett roligt spel "Alias".
Jag va självklart med i det vinnande laget ;)
När den kvällen led mot sitt slut hämtade min kära syster Jessica och min sambo upp mig och jag & Uffe drog sen ut på krogen och svirade loss lite! Mötte även upp brorsan & hans polare Jocke =) 
Mamma & pappa va barnvakt...och vi kom till Brämhult efter krogen & sov där.
Men lite sovmorgon fick vi, för barnen sov inne hos dom.
Så tack mamma & pappa!
Vi hade en jätterolig kväll--->dansade---->drack lite öl---->dansade lite till---->nattamat---->taxi---->hemma! Klockan tre ungefär, så en sen men rolig kväll blev det!
Söndagen va lite seg om jag ska va ärlig, men mest trötthet!

I söndags gjorde mamma, eller mammas vovve Cazper ett MH-prov tror jag det heter (Menthal Health-test)...det är ett litet roligt prov där hunden ska utsättas för lite "faror"...spöken dyker upp i skogen, lite skrammel etc...och det klarade han av alldeles utmärkt! Pappa va med och filmade detta och jädrar va skoj det va att titta på!
Det är så roligt att titta på mamma och hennes vovve, för bägge två verkligen brinner för det de håller på med! Man ser en gnista utan dess like!
Jag önskar ibland att jag hade mer tid att följa med henne på tävlingar som jag gjorde förr när hon tävlade med sin förra vovve. Då hade jag ju ingen egen liten familj & ta hand om och jag gick gladerligen upp i ottan med henne, tog med kaffe & mackor, åkte ut mitt i skogen, tog en god kopp kaffe och en tyvärr god cigg och tittade på när hon tävlade!
Synd att man inte har riktigt den tiden nu =(
Men det går bra för dom iaf, det är roligt!!
 
Annars verkar vädret gå åt det gråa hållet nu ett tag, men det gör inget, man har ju hela våren/sommaren att se fram emot! Och massa skoj!

* 6 maj  Grillafton med Peder & Jeanette
* 7 maj  Spamys med Jessica!
* 12 maj   Anna landar förhoppningsvis på Landvetter från hennes långresa! (beroe. Vulkanerna)
* 17 maj   Jag fyller 26 år!
* 19 maj  Uffe fyller 40 år!
* 21/22 maj  Kalas i mängder
* 28 maj  Wilma fyller  1 år!
* 25 juni  Sebbe fyller 3 år!

Skoj va? Och det e bara lite av sakerna ju =)

Idag är Uffe ledig och vi ska på en liten tur till Götet med ett besök på IKEA och LEK & BUSLANDET!
Nöje för både stora & små!

Ha en bra onsdag ♥



Kommentarer
Postat av: Maria Bohman

Hej!!!!

Hoppas att ni hade det super mysigt i göteborg och på lek och bus landet!!!!!

Kram på er!!!!

2010-04-21 @ 13:18:11
Postat av: Mamma

Tack gumman för komplimangen!!

2010-04-22 @ 08:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0