Solbränd?!

Oj, jag har inte bloggat sen i påskas, shit, men va gör det?!
Men det har varit fullt upp ändå kan jag säga...speciellt denna sista veckan.
För jag känner inte för att sitta inne vid datorn när det har varit så vackert väder, det kan man göra en annan dag!
Ja, våren har ju kommit hit, vilket är hur bra som helst! Allt blir mycket lättare på nåt sätt och både Sebastian och Wilma och deras föräldrar älskar att vara ute och leka!
Idag har vi varit ute i princip hela dagen.
Först va vi ute i förmiddags och tvättade av alla våra barnvagnar så de blev vårfina, satte även ut vår teutonia på nätet. 
Sen va det lunchdags, och efter det direkt ut igen fast till lekplatsen där det va mammamöte...massa mammor med sina barn, så barnen (och vi mammor) hade mycket trevligt!
Efter lekplatsen gick jag och barnen med Maria, Elin & Emma hem för att leka lite till, väl hemma sen var vi nog ute i trädgården 1 timma till för att sedan äta kvällsmat och nu känner jag att jag kan sätta mig en stund vid datorn =)
Och alla vi tre är röda i ansiktet...solbränna?!! Hoppas det =)
Uffe är och jobbar lite som sjuksköterska på hemsjukvården i Bollebygd nu ikväll, så han e hemma vid tiotiden...då hoppas jag barnen somnat gott så vi kan sätta oss framför Prison Break säsong 2!
 
I fredags va vi förresten på Uffes systers 50-års fest, vilket va skojsigt!
Uffe sjöng en fin egenskriven visa för henne, dessutom spelade han & Markus upp en sketch för henne som fick många skratt med sig kan jag säga! De borde jobba med sånt vid sidan om, så jävla roligt!!
Och i lördags fick vi finbesök utav Jakob och Sofia på årets första vin/grillkväll vilket oxå blev skojsigt =)
Men söndagen va mycket seg efter tvådagars hålligång ;)

Annars är det en väldigt  lugn vecka som det inte händer speciellt mycket på.
På lördag kväll ska jag hem till Jessica i deras nya hus på lite sällskapsspelkväll, det blir nog nyktert men trevligt ändå =)
Hoppas vädret håller i sig så man kan bättra på sin eventuella solbränna nu med!
Det har ju som sagt inte hänt speciellt mycket så jag lägger ut lite bilder på de små ist ;)

Kram ♥














Kommentarer
Postat av: "Momon"

GULLUNGAR!!!!!



Kram

2010-04-16 @ 09:05:44
URL: http://123minsida.se/bramhultsgolden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0