Jag saknar dig!

Ikväll satt jag & Uffe och pratade om gamla minnen, och så kom vi in på min älskade morfar som gick bort i cancer den 6:e februari 2007.
Uffe berättade vad han minns utav honom....
Tyvärr hann de inte ses så mycket men det de sågs hade han gjort många starka positiva intryck på Uffe som sitter kvar i skallen.
De fick en mycket god kontakt.
Kanske var det för att Uffe visste lite om hans sjukdom och att morfar kände sig trygg att prata med honom, kanske var det för att morfar visste vad som skulle ske och såg en bra man till sitt barnbarn...kanske bägge två.
Iallafall så fick denna kvällen mig att tänka på honom väldigt mycket och jag har fällt många tårar.
Vilket är bra. Det är inte ofta man bara stannar upp i vardagen och tänker och minns.
Men jag saknar dig morfar, så otroligt mycket...älskade, älskade morfar.
Tack för allt jag fått uppleva med dig, tack för att jag som yngre fick ha världens bästa morfar hos mig!

                             
                                                              Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram!!

2010-06-10 @ 09:44:52
Postat av: Marie

"Mooooorfar..!! vart é morfar??"



:) ett minne för livet..det glömmer jag aldrig när du och jag fick leta efter honom på Mickes student bland allt folk och stök! hihi..störtskön!! <3



puss & kram

2010-06-10 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0