Man ska ha husvagn....

I morse vaknade vi klockan åtta, och man blir ju bara så underbart glad och pigg när man ser en klarblå himmel och strålande solsken!
På med shorts och linne, smörja oss och ut och leka med Camilla, Kajsa, Maria, Elin & Emma!
Det hoppades en hel del studsmatta, fikade och grävdes i sand, en jättebra förmiddag =)!
Hela eftermiddagen skulle jag egentligen städat & plockat men det bidde trädgården med bad i poolen för barnen, lite vattenkrig och sola ist, mycket roligare än att vara inne och städa tycker jag!

Igår va jag, barnen & Camilla & Kajsa vid den nya lekplatsen i Annelundsparken, en superbra & stor lekplats med massor att göra!
Jag & barnen och Anna var där för första gången i måndags och fastnade direkt!
Lite tråkigt bara att det inte finns lite mer för de allra minsta, men de leker ju i och för sig inte på samma sätt som de större...
Vi tog med oss korv och grillade och efter lek & bus i ungefär två och en halv timma begav vi oss ner till Stadsparken för att mata fåglar och äta glass!
Sebastian & Kajsa gick bort i buskarna och hade sitt första hångel med...*fniss*
De är supersöta tillsammans och leker jättebra ihop, men de har ju känt varandra sen de va tre månader så det kanske inte är så konstigt?!

Efter mycket velande beroende på hur vädret skulle bli har vi kommit fram till att vi ska åka tillsammans med Camilla, Göran & Kajsa till Varberg i helgen.
De har en husvagn och vi har fått låna mor & fars.
Så just nu är Uffe på Brämhult och hämtar hem den så jag kan packa i ordning i morgon när Uffe jobbar dygn...allt för att komma iväg så tidigt som möjligt och njuta av solen på fredag!
Dom ska åka hemåt igen på söndag men vi ska faktiskt stanna kvar.
Det kostade bara 45 kr/dygn att låta den stå kvar med förtält & allt när man inte är där!
Så vi åker troligtvis ner nästa helg igen =)
Hoppas vädret blir bra då med så man verkligen njuter!!!
Det är nånting speciellt med husvagn, ren avkoppling och inga krav =)
Uffe går på semester på fredag med så vi ser supermycket fram emot två soliga helger!
Så tack mina undebara föräldrar som lånar ut er fina vagn till oss, vi lovar ta väl hand om den ;)

På onsdag ska vi på öppet hus på barnens nya dagis, det ska bli skojsigt att se hur allt är, spännande!
Om bara sju veckor får vi nycklarna till vårt nya hem, och vi har massor att packa, undrar hur f-n vi ska hinna med allt!
Vi har bestämt att vi verkligen ska rensa allt som bara den och packa ordentligt.
Mmm, får se hur det går...
I slutändan ligger säkert allt huller om buller ändå ;)

Nee, nu ska jag nog lägga mig på soffan med ett stort glas vatten,
Uffe, ska vi inte ta & köpa oss en liten husvagn?

Kram på er alla♥











                                 (Studentkorten?!! )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0