Nöjd!

Nu känner jag mig nöjd faktiskt!
Har precis kommit ut ur duschen efter att jag & Anette sprungit 4,5 km på kransmossen!
Jag sprang i princip hela tiden, gick bara upp för alla backar, och det är långt ifrån va jag trodde jag skulle orka!
När jag väl kom hem inspirerades min lilla sambo, så han begav oxå sig ut 5 km!
Så strax ska vi sätta oss att äta lite äggsmörgåsar och mjölk =)

Uffe har semester nu med i tre veckor, och de tre veckorna får gärna springa iväg för oss, gör absolut ingenting!
För om fyra och en halv vecka får vi nycklarna till stället vi kommer bosätta oss framöver!!!
Vi va ute igår och mätte lite golv och väggar inför golvläggning & tapetsering och besökte även barnens nya dagis.
Det verkade otroligt mysigt, så de kommer säkert stormtrivas!
Handledaren för barnen kommer oxå vara en gemensam bekant till både mig & Uffe...;)

Semestern för/med Uffe började ju i Varberg i sällskap med Camilla, Göran & kajsa.
Underbart väder och riktigt trevligt/mysigt!
Kajsa & Sebbe leker ju som ni vet otroligt bra tillsammans, så då kan ni ju tänka er vilket paradis de var i när de skulle campa tillsammans en hel helg!
Vi kom väldigt bra överens med föräldrarna oxå, så det gick jättebra ;)
Vi skulle egentligen ha kvar vagnen där denna veckan och åka dit nu i helgen men vi kollade väderprognoserna och det såg riktigt grått ut, och när det gäller regn så brukar de aldrig spå fel tyvärr =(
Men vi ångrar oss inte att vi åkte hem nu med facit i hand!

Idag har underbara Camilla tagit med Sebbe med henne & Kajsa till djurparken.
De hade haft det jätteskoj, fikat, lekt och stojat =)
Så tack Millan för att du tog hand om Sebbe så bra när vi grejade här hemma!

I morgon ska vi först hem till Annas lillebror Jakob och uppvakta hans student och senare till kvällen ska vi hem till min mor & far på lite mat/vin och förhoppningsvis spelkväll.
Det va längesedan vi hade en kväll då vi inte har ngt. planerat så och bara kan sitta & ha trevligt =)

Hoppas ni alla mår bra!

Massa kramar ♥

Några bilder från husvagnstrippen:

















Även två kort från Sebbes & deras dag i djurparken:






Kan man längta mer än va vi gör? Känns inte så iaf =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0