Röra!

Ja, det kan man kalla vår lägenhet just nu, och det är ingen överdrift!
Lådor kors och tvärs, och man kan verkligen inte fatta att man har såpass mycket grejer.
Uffe är iväg just nu och slänger massa skit på soptippen, och det är absolut inte det sista lasset, det kan jag lova!
Men kul e det, trots all röra, vi försöker få allt i bra ordning nu från början och det vinner vi mycket tid på när väl inflyttningsdagen kommer =)
Nu är det inte långt kvar, tre och en halv vecka...och flytten bär av om fyra och en halv vecka ungefär!

I morgon åker vi och mina goa föräldrar till Falkenberg för att fira en mysig midsommarhelg och absolut inte att förglömma vår älskade lilla busunges 3-årsdag som infaller på självaste midsommarafton detta året.
Blir nog en extra godbit under dagen ;)
Idag var vi i Bollebygd och firade honom lite granna, och han fick en sparkcykel och en rolig typ diskho med massa tillbehör som man kan leka med utomhus, och jag vet inte vad det är, men barn verkligen älskar att leka med vatten, så den blir nog väldigt användbar i sommar!
Tänk vad tiden går fort ändå...3 år sedan man bara väntade på att värkarna skulle sätta igång...och vips hade man en underbar liten son i sin famn....
En av de två bästa dagarna i mitt liv ♥

På måndag börjar Uffe jobba igen...och då enligt alla metereologer börjar den riktiga sommaren här hemma!
Så himla typiskt, men det gjorde inte så mycket pga. vi inte hade planerat in nåt speciellt ändå i och med husköpet...
Själv börjar jag få en ordentlig ångest för att min mammaledighet är slut, alldeles fenito..*snyft*
Så den 23:e augusti ser ni mig i Ica Maxis hyllor igen =)

Om jag inte skriver nåt på fredag så önskar jag er alla en underbar midsommar ♥


                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0