8 dagar kvar!!

Yes, om 8 dagar klockan 17.10 landar äntligen min älskade lillebror i Sverige!
Jag har saknat honom väldigt mycket ska jag erkänna och det ska bli otroligt skoj att få höra allt om hans långresa, och vad som hänt honom mm!!
Jag vet en liten kille som kommer bli gladare än nån annan tror jag!
Nästintill varje dag pratar han om sin "Mobo Micke"...Sen att han fått för sig att det enda han gör i Thailand är att dricka öl men det e en annan femma ;)   (Undra vem som fått i han nåt sånt tokigt?!!)
När jag skulle hämta lite kort & lägga ut på Micke nu säger sebbe "Ja sakar Mobo Micke!" Sött va?!

Lägger ut lite kort från Thailand jag snodde från facebook, sen kan man ju fundera på om det ligger nåt i det sebbe fått för sig ;) ...
Det första kortet är ifrån i somras med en god vän till honom, men jag tycker det e så fint!!




Oxå Thailand.....
       

 





Han verkar ha det skoj, det är en sak som är säker!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0