80 år!

Halloj!

Igår klockan halv nio blev jag 55 år äldre, helt fruktansvärt!!!
Idag klockan 11 ska jag nämligen till frisör Elin, en ny frisör som jag fått två heta tips om =)
Och inför detta besök tänkte jag dels kanske spara lite pengar och slippa färga mitt hår eller kanske färga en liten underfärg i mitt hår som Elin lägger i nya ljusa slingor i idag...va nämligen lite trött på mitt blonda och ville ha lite mellanblond nyans istället.
Men jag säger med feta bokstäver "va trött på det"! =(
Nu längtar jag som aldrig förr till mitt blonda hår igen!
Visst, det blev en liten mellanblond nyans på det, men den största nyansen är oxå grått, råttfärgat, hemskt!!!!
Igår fällde jag ett antal tårar och hoppas Elin kan fixa det idag!
För jag har några saker framför mig som gör att jag inte kan låsa in mig utan måste vistas bland folk.
Dels en eventuell utgång i morgon, en 30-årsfest, ett bankbesök, ett gynbesök etc. etc...
Så jag sätter på mig pälsmössan när jag går till frisören idag och ber till den som har makt att Elin kan fixa mitt hår igen!!!
Lägger självklart inte ut nån bild på 80-åriga Jennie Sundqvist nu....det kanske ni fattar?!
Bra början på fredagsmyset va?! 
Fan, fan, fan!!!

Eller okej då...jag kan väl bjuda på ett kort...

                                       
...som är lite omgjort av världens bästa telefon ;)


Kommentarer
Postat av: Jess

Hahaha vilken härlig bild!! Jag lovar att Elin kan fixa det gumman, ingen fara, inga mer tårar :)

2010-03-12 @ 10:50:10
URL: http://olme.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jösses vilken bild... man kan verkligen inte se att det e du. Helt galet. Tur inte jag tog ett sådan bild... vågade inte det... hahah.

Ha en bra dag!

Kram

2010-03-23 @ 10:56:44
URL: http://ceciliaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0