Då börjar vi om från början!

Hej allihopa!

Äntligen fredag och en gladare Jennie!
Elin var duktig.
Hon fick sig ett gott skratt när jag klev in och det bara lyste negativitet omkring mig, som en bubbla.
Hon sa att hon skulle göra ett bra försök att ta bort det gråa, och det lyckades bra tycker jag!
Visst, jag e inte blond längre, men lite askblondhet med lite ljusare slingor i.
Så jag är nöjd =)

Ikväll ska vi hem till våra goda vänner Peder & Jeanette med familj för en middag/sällskapsspelkväll.
Dom har tre pojkar som är lite äldre än Sebbe så Sebbe kommer ha full fart!
Vi ska sova där med, så Sebbe packade fort ner sin pyjamas så han skulle se "cool" ut för dom andra ;)

I morgon blir det oxå vin. Med min lilla Jess, vi ska se melodifestivalen och eventuellt gå ut.
Brorsan ska få finbesök från London oxå i morgon, så de skulle eventuellt gå ut, så vi kanske möter upp dom!

På söndag blir det troligtvis mycket frisk luft.
Det va en stor sol med plusgrader på väderrapporten i morse, så det kommer nog bli en helt underbar "förvårdag"!
Mysdag med min goa lilla familj helt enkelt!

Inatt åker mina kära föräldrar till Kanarieholmarna. Sicka lyxisar!!
Pratade med mamma innan och hon fick mig till ett gott skratt iaf! Gissa va de har packat ner?!
Jo, regnkläder!
Är man insnöad på Borås ständiga väder då lr? Men det är bra, man ska vara förberedd =) *haha*
Hoppas ni får en underbar semester, all lycka till med flygresorna mm!
(Är inte alls avundsjuk ;))

Hoppas ni alla mina goa läsare får en bra helg, och heja Jöback i morgon!!!

Massa kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0