En bra dag...alldeles underbar!

Kände ni våren ute idag?
Jag kände den iallafall...i hela kroppen! Helt underbart!
Bara att snön försvinner och det luktar vår, slippa vinterkläderna, bara ta på en lätt jacka och inte frysa, blir ljusare ute...ja, you name It! Alldeles, alldeles...Underbart!

Idag va vi på lunch hos Malin och hennes töser, jättemysigt!
Tack för den goda luchen och ett trevligt sällskap bruden!

Idag för 69 år sedan föddes en trevlig dam som döptes till Mona, även kallad min lilla mormor!
Ett stort grattis på födelsedagen!!
Vi va där i eftermiddags på födelsedagskaffe, mums, mums!!

För övrigt en mycket, mycket bra dag.
Hänt otroligt mycket skoj, tyvärr kan jag inte dela med er av detta men glad, det är man allt =)
Man har ju en underbar familj med, det går ju inte av för hackor....=)

Tyvärr inga bilder idag, kommer nästa inlägg!
Ut med er nu i det "varma" vårvädret så mycket ni bara kan!
I morgon kan det bli upp till 15 grader har jag hört...det ni!

Kram & god natt!!


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag har ringt dig två dagar i rad men inget svar :/ kram!

2010-03-25 @ 07:06:57
URL: http://olme.blogg.se/
Postat av: Hanna

VÅÅÅÅÅR!! Jag såg en ensam stackars krokus vid husväggen idag! Lycka!

2010-03-26 @ 19:38:54
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0