Jaha, då va det dags igen...

- Mojjon Mamma, jag e sjuk....
- Nedå gubben, det tror jag inte. Det är ju tisdag idag och då händer det ju roliga saker!
- Men jag ojkar inte gå Bamsegympa idag...
- Kom får jag känna på dig älskling.
- Jaa Sebbe, du är sjuk =(
Han va skollhet och hade en temp på 40 grader.
Jaa, det var ju hela 4 dagar sedan den andra ungen va sjuk, så varför inte??
Känns som om allt bara går runt och runt hela tiden och att det aldrig tar slut.
Jag håller tummarna att bägge barnen håller sig friska tills på lördag för då är det party party för Malin!
Sebbe har ont när han kissar med, så om det är likadant i morgon får vi lämna in ett urinprov.
Jag vet inte om jag har fel nu, men jag känner faktiskt igen det där med uvi, gör inte ni det?! ;)
Han va så söt nu ikväll...
- Mamma, jag kissar nu och det gör ont...kanske blåsa lite kanske??
Barn är barn ;)

För övrigt har jag varit hos gyn idag och barnen va hos min bror och hans söta tjej från London.
Allt gick jättebra och Sebbe sov i princip hela tiden konstigt nog.
Anna som hon heter är super med barnen, hon verkligen sprider en enorm positivitet omkring sig.
Inte bara mot barnen utan till alla i sin omgivning.
En enormt positiv, trevlig söt tjej!
Så min bror har fått full pott kan man säga =)
Va och köpte en liten korg med svenskt kaffe och massa svenskt godis till henne idag, hon åker i morgon....och det blev hon väldigt glad för =)
I lördags va vi ute och drack lite vin, söndags fikade, sågs idag...och ska ev. ses i morgon beroende på hur sebbe mår så man kan lugnt säga att jag övat på min usla engelska!

Lördagen ja...det va ju finalen i melodifestivalen...och resultatet blev ju som det blev....SKIT!
Visst, låten e bra, men hon verkar inte ha så mkt innanför pannbenet och Sverige kommer få kvala in nästa år!
Annars va det en mycket trevlig melodifestivalskväll som avslutades på hotellbaren "bara" och nattamat från "Subway"...

Hoppas ni alla mår bra i detta underbara vädret som gästat oss! Hoppas det stannar länge!!!

Kram ♥










Kommentarer
Postat av: Malin

Lilla vännen...nu är det inte rättvist =( Och ni som inte ens går på dagis,ni borde inte få alla dessa baciller. Hoppas han blir frisk snart <3



Me and I partyt nästa vecka får jag tacka nej till,jag ska på föreläsning på tisdag kväll med några från jobbet och sen har vi simskolan torsdag,så jag vet inte om jag orkar flänga iväg ons som det ser ut nu =(



Kramis kramis

2010-03-17 @ 16:27:20
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0