Ljuset i tunneln....

...börjar närma sig.
Gårdagen som skulle inehålla middag och spel med Anette & Krister blev lite annat.
Middagen blev inställd & vi hamnade på barnmottagningen med dockan- igen.
Med över 40 graders feber hela dagen, och ett "rinnande" öra, luktade det öroninflammation lång väg.
Det tyckte skjöterskan vi pratade när vi ringde dit oxå.
Men inte doktorn.
Det va en kvinnlig väldigt fisförnäm & tyken läkare som hade hand om henne.
Och det va fortfarande en virusinfektion och det va väldigt självklart & vanligt att det rinner "var & vax" från örat just då. Alltså ingen öroninflammation =) 
Har ni hört det innan? Inte vi iallafall...
Så åter igen kände vi oss fruktansvärt "dumma" när vi åkte därifrån =(
Klart man blir lite orolig när tjejen haft hög feber från & till i 3 veckors tid, eller hur?
Summa summarum på allt detta är iallafall att nästa gång vi ska åka in väntar vi till ungen är blå nästan...

Idag vaknade hon iallafall med en febertemp på 36.8 grader! =)
Så vi börjar se ljuset i tunneln...
På tal om tunnlar så har det varit ett helt underbart väder idag så i eftermiddag gick vi ut och Sebbe & uffe grävde en liten tunnel i en stor snöhög här utanför vilket uppskattades av lillprinsen!
På förmiddagen va jag på en långpromenad med Anette, det va så skönt att va ute i detta underbara vädret, och det luktade vår! Så tack Anette för en trevlig promenix, och det va ett jättebra förslag på runda!

Just det! Igår förmiddag hängde jag med mina föräldrar till Gekås.
Lagom med folk och lagom med pengaåtgöring...för min del iaf ;)
Mamma & pappa fyndade riktigt bra grejer!

Och tisdagen närmar sig med storsteg, ska bli så kul att träffa min lillebror efter 4 månader!!

Ha det fint!
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0