Nää, nu e jag trött på detta!!

39,2...ja, det är temperaturen på Wilmas feber nu på morgonen- igen.
Det var ju bara några dagar sen hon va sjuk, så det är väl på tiden. Nee, fy fan säger jag!!
Vi va på barnmottagningen igår på sån där efterkontroll av urinprov osv. efter hennes urinvägsinfektion mm..och det va lite för många vita blodkroppar i hennes urinprov igen, så de skulle lämna in det på odling.
Det verkar inte ge sig, och det är riktigt tröttsamt säger jag!
Synd om henne med stackarn att ofta vara sjuk & febrig....=(
Hoppas det snart blir bra med lilltjejen!
Vi skulle dessutom gå hem till Maria och hennes två töser nu på förmiddagen, men nu får det bli jag & Sebbe som går, Wilmisen får stanna hemma med sin pappa!
Igår va vi för övrigt och hälsade på min gamla barndomsvän Marie och hennes son William i Hillared.
Vi blev bjudna på lunch och va ute och lekte med barnen hela eftermiddagen.
Det va en riktigt mysig och trevlig dag med mycket skratt!
Jag & Uffe ska hälsa på henne och hennes trevliga kärlek Micke någon helg och basta & dricka lite vin, det ska bli trevligt=)
I går kväll va mina päron här på fika, som oxå va väldigt trevligt!
Om 1½ vecka skiter dom i denna snön och drar till Kanarieöarna i en vecka.
På ett 4 stjärnigt hotell med All inclusive...fy bubblan så gott dom ska ha det!!
De är så mycket värda en semester på tumanhand, det e inte ofta dom gör det, så jag håller tummarna att de får fint väder och mycket solbränna!!
På tal om solbränna så är det bara fem dagar kvar till vi ska hämta min solbrända lillebror! *Längtar*
Ha en underbar dag i det fina vädret, solen gör iallafall mig på ett strålande humör!!
Kram Jennie ♥

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0