Underbara dag!!

Friska barn, solen steker nästan ute när man är i lä, och det bästa av allt.
Idag vid femtiden på eftermiddagen landar ett plan på Landvetter från Helsingfors.
I det planet sitter en troligtvis solbränd kille som haft fyra underbara månader i Thailand.
Denna kille är min lillebror Mikael.
Han ser nog inte fram emot att komma hem lika mycket som vi andra i hans familj gör.
Han har ju som sagt haft det hur bra som helst, och rena sommaren hela tiden, så hade jag varit i hans sits så hade jag nog kanske inte heller längtat hem.
Eller jo, om det va jag så hade jag nog det förresten.
Jag har ju provat på Thailand en månad, och jag föredrar nog en charterresa, borta bra men hemma bäst.
Så är det. Är alldeles för hemmakär för att vara borta en längre tid...;)
I vilket fall som helst ska det bli skoj att krama om honom!

I eftermiddag ska jag & barnen ut en sväng till lekplatsen, där vi ska möta upp Malin, Elsa, Moa, Maria, Elin & Emma. Det ska bli riktigt mysigt, va längesen vi sågs allihopa!!
Tyvärr kan vi ju inte vara ute jättelänge pga. vi ska till Landvetter, men en stund i solen e ju inte fel =)

Här hemma händer det grejer med lilltjejen, hon e ju äntligen frisk nu, och det va nästan en förvandling under en natt kändes det som...
Hon har fått sin första tand i nedre käken, och hon kryper utav bara den, och ställer sig upp lite överallt, så hon e en stor tjej nu lilla Wilmisen....och Sebbe börjar bli bättre med sin trots och man kan tom. lämna honom med sin syster i 2 sekunder ist. för 1 innan det händer nåt...;)
Det sistnämnda är väl kanske en liten önsketanke man har...=)

Ha det så bra!
Massa kramar från soldyrkaren!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0