Snart årets stora dansfest vid Hornborgarsjön!

Jaha...lördag den 27:e mars.
Efter ha njutit i veckan av att den efterlängtade våren kommit hit, vart ute i trädgården, handlat lite vårnytt mm. så va det dags för lite sjuka barn - igen.
Ja, Wilma började sin dag igår med lite feber, vilket vi va helt övertygade om att det var pga. en liten gadd till är på väg upp i underkäken på henne.
Vi va helt säkra på det....ända tills för en halvtimma sen.
Vi var på Borås bil & kollade lite nu på förmiddagen, Wilma hade inte alls hög feber och va på ett strålande humör innan vi åkte.
Helt plötsligt blev hon väldigt gnällig, och mamma som man är blir man ju lite irriterad med massa gnäll bland massa folk, så vi begav oss hemåt...
...väl hemma tog vi febern på dockan....---> 41.0! Jaha....here we go again!
Man har inte såpass hög feber när det är en tand på G, eller?!
Skit samma, hoppas hon blir bra snart!
Och vi börjar bli vana nu, va ju hela en vecka sen ung. hon va sjuk sist =/

Visst e det skönt med våren annars förresten?! Alldeles underbart, och det glädjer verkligen upp humöret!!!
Jag hoppas vi slipper mer minusgrader snart och får lägga bort alla vinterplagg!
Jag såg ett stort vårtecken häromdagen när jag rensade lite i trädgården, en hel flock med tranor på himlen!
De var nog på väg till årets stora dansfest vid Hornborgarsjön tror jag...brukar va massa tranor som samlas och umgås där har jag hört, ganska populärt uteställe för fåglarna visst...;)
Jag tycker det är häftigt att alla fåglar hittar just dit varje år faktiskt!

Nästa vecka är det påsk....en högtid som jag inte firat speciellt mycket det sista, och ska inte göra det i år heller...jag ska jobba hela nästa vecka, och Uffe dygn på påskafton, så jag & barnen får sitta hemma och äta påskgodis själva framför en bra film =) 

Ha det fint & hoppas ni mår bra allihopa!

Massa kramar Jennie ♥ 







Kommentarer
Postat av: Maria Bohman

Krya på dig kompis!!!!!Kramar från Emma o Elin!!!

Hoppas att du mår bättre idag!!!!Så vi kan leka någon dag i veckan!!!!Kram på er!!!

2010-03-28 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0