Zzzzz....

...idag är man hyfsat mör efter gårdagens och dagens bravader.
Gårdagen bestod av först lämna barnen hos min mormor och hennes gubbe, sen hem för att göra sig i ordning och backa tillbaka tiden i sisådär 30 år tillbaka----> 80-talet.
Det var temat på Malins 30-års-fest som började klockan 18.00.
En mycket bra tid att börja tycker jag....man hinner med mer då på nåt sätt.
Iallafall var det en mycket lyckad fest med god mat, bra musik, trevligt festfolk och alla hade verkligen gått in för att klä ut sig, det är najs tycker jag!
Jag minns ju på min 25-års-fest när det var schlagertema, hur många hade klätt ut sig?
Nja, inte många iaf =(
Men igår va det verkligen mycket hårdrockare, ring i örat, neonkläder, benvärmare, våfflat hår etc. etc...
Vi var väl hemma runt kvart i ett så det var alldeles lagom!
Så tack gumman för en jättetrevlig tillställning!!

Idag började vi dagen med att visa Mickes lägenhet för Sofias brorsa & hans flickvän som eventuellt är intresserade, sen körde jag Uffe till jobbet klockan 12.30---->till Viskafors för att hämta barnen & äta luch---->till Brämhult & kolla lite kort från deras resa---->hem, upp med alla grejer, ta på pyjamaser, byta blöja, äta kvällsmat---->läsa saga & natta-----> nu sitter jag helt slut framför datorn och försäker hålla ögonlocken öppna en stund till!
Mitt i allt detta har man en megatrotsig älsklingsSebbe som testar en konsant!
Det senaste är att han kastade in en leksak rakt på sin mormors & morfars plattTV så den gick sönder =( 
Och det är "bara" ett av hyssen den dagen...funderar faktiskt på att göra i ordning förrådet till en liten snickerboa åt honom ;)
Sebastian har ju varit sjuk i veckan med stackarn, men det är redan bättre, så himla skönt!
I onsdags va en riktig "tråkdag" rent ut sagt, så jag bestämde mig för att ha en "bakdag" vilket resulterade i 40 kanelbullar, 50 hårda chokladkakor, 36 muffins och två plåtar med mjuka chokladkakor, bra va?! 

Och ett stort välkommen hem mamma & pappa!!
Ni hade en riktigt fin solbränna och korten från resan va underbara!
Och tusen, tusen tack för presenterna vi fick ♥

Veckan som kommer är ingenting planerat mer än att min mormor fyller år och på lördag ska vi hem till Anette & Krister på middag, annars alldeles lugnt =)

Kram Jennie♥

Mina bakverk:


   

Mina föräldrar på Kanarieholmarna:




80-tals-festen:




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0