Mors dag!

Ja, idag är det ju allas våran mors dag...innan jag fick barn tyckte jag det var en lite överdriven dag, men nu när man e mamma själv inser man hur mycket jobb det verkligen är att vara just mamma.
Och vilket jobb min mamma gjort med mig fram till att jag flyttade hemifrån!
Så visst ska vi firas och ha en egen dag, det tycker inte jag är mer än rätt ;)
Jag fick mig ett presentkort på kläder utav mina små...alltid välbehövligt, så än en gång tack!
Och till mamma köpte jag en fin liten bok som va en liten hyllning till just mammor...
Så ett stort grattis mamma på din dag, jag älskar dig så mycket ♥



I morse kände jag en liten välkänd känsla...jojomensan...njurstensmärtor!
Om två dagar var det exakt ett år sen jag blev inlagd för njursten, så det e väl konstigt?!!
Jag åkte iaf in till jourcentralen i eftermiddags och fick lite piller som skulle lindra, så hoppas det hjälper!
Annars blir det röntgen osv igen...=(
För övrigt så jobbar Uffe så jag & barnen har bara tagit det lugnt och vart på lekplatsen en stund, en mysdag helt enkelt!
Nu är jag på Brämhult och ska stanna i natt om ut i fall att jag får åka in akut...troligtvis inte, men man vet ju aldrig!

Wilma fick sig massa fina favoritleksaker på sin dag förresten, så hon är som en sol hemma!
En av hennes favorit är en dockvagn som hon fick utav sin mormor och morfar, hon kör och kör fram & tillbaka och hennes docka Julia och nya Mimmi Mus ska dela på sitsen...;)

Ha det fint ♥









Hittade lite kort hos mamma & pappa oxå sen tidigare i år....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0