Schlager!!

Ska ni titta på Eurovision på lördag?
Det ska jag, men jag är otroligt osäker om lilla Anna ens kommer att komma till final.
Jag hatar låten, och jag är inte speciellt glad i henne heller om jag ska va ärlig.
Hon är ynka 20 år eller nåt och beter sig som Carola som är ja, jag vet inte men 40 nånting säkert...
Självklart håller jag på Sverige ändå, det skulle vara trist om vi inte fick va med =(
I vilket fall som helst så hörde jag en låt som jag verkligen tror och hoppas kommer med på lördag.
Men det är klart, det är inga rymdmänniskor eller någon i en grön groddräkt, det är två helt vanliga danska människor som sjunger en vanlig shlagerdänga....så ja, det är kanske tveksamt om de kommer med om man tänker på vart kategorin schlager tagit vägen.
Jag älskar låten iaf, en uppiggande och bra shlager!

Va tycker ni?!


http://www.youtube.com/watch?v=WBUHxPNQa1w

Ha det fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0