Sol, Allsång & en glad 40-åring!

På ett sätt är det rätt skönt att denna minst sagt hektiska helgen är slut.
Men allt har varit perfekt!
På fredagen va vi i Bollebygd hos sambons släkt & firade honom, med god fika & han blev mycket nöjd med presenterna!
När vi sedan kom hem delade vi på en flaska vin & satt och trallade i köket.
Detta pga. vi satte ihop ett litet allsångshäfte inför partyt på lördagen.
Kvällen avslutades då vid 00.30-tiden...men det gjorde inget att det blev lite sent, vi hade otroligt mysigt!

Lördagen sen va det förberedelser, förberedelser och förberedelser inför kvällen då det skulle komma 28 personer....tältet skulle dekoreras  och fixas med, välkomstdrinkarna skulle göras, ansiktet skulle sättas på, barnen skulle matas, buffématen för kvällen skulle fixas etc. etc...
Så en aning mycket innan de första gästerna trillade in vid 16-tiden.
Vädret va med oss oxå hela dagen/kvällen, vilket va mycket tacksamt!
Så alla drack & åt gott, sjöng, dansade och hade roligt!
Uffe fick precis vad han önskade sig, så han va superglad!
Peder & Jeanette sov över här med sina tre gossar, så det va high life här i lägenheten på söndagen sen.
Sen läggdags + tidig uppgång = TRÖTT!!!
Men det va det värt tycker jag i och med att allt blev såpass lyckat!
Jag läste tom. upp ett litet tal jag hade skrivit med lite hjälp utav Sofia. Ja, jag är kass på att rimma och komma på massa saker...men är hyfsat nöjd över va jag presterade ändå =)
Men tusen tack alla som va med och gjorde hans lilla 40-årskalas så roligt!


I morse var jag och barnen över en sväng hos Maria, Elin & Emma och lekte.
Elin har en studsmatta på gräsmattan, så Sebbe är i paradiset när han e där, så han är inte jätteglad när vi ska hemåt tyvärr =(
Strax kommer en gammal vän Manda hit på fika, sen blir det nog bara en lugn & skön kväll med lite film!

I morgon fyller min svärfar Stig 80 år, så då ska jag och barnen åka ut på förmiddagen och hjälpa till lite med kaffe osv...det kommer nog vara hyfsat mycket folk som kommer hela dagen...
Tänk själva, stor släkt med massa syskon, pensionärer som är lediga mitt på dagen och så fyller han 80 år!!

Nu är det såhär att jag inte har tagit ett endaste kort från i lördags...så tyvärr....
men jag har ett kort på min goa familj på lekplasten....

Ha det fint ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0