Duktig

Jag kom & tänka på hur jävla duktig jag är på mycket!
Säg då inom mitt lilla yrke...
Jag har jobbat i butik från 16 års ålder, alltså elva år i år...
...och jag har aldrig gått på en enda kurs för att lära mig nåt.
När jag började min "yrkeskarriär" på Willys lärde jag mig stycka kött...så det blev jag ganska duktig på till slut...
(Sen att jag idag knappt kommer ihåg så mycket hör inte till...;))
Sen var jag i kassa, kundtjänst och lärde mig där Svenska Spel och ATG, utan nån utbildning...så det blev jag lite duktig på sen..nej, det är ju tack vare alla som lärt mig med hjälp av deras stora kunskaper såklart =)
Sen har jag även hittat en underbar sambo och fött två underbara barn....och det är inte illa pinkat det heller!! ;)
Nej, skämt & sido....jag har massa brister och svaga sidor!
Men jag är så himla duktig på att bara tänka negativt om mig själv.
Det är inte alltför ofta man tänker på allt positivt man gjort...och det e klart att man ibland måste göra.
Så hoppas ni alla mina fina vänner oxå gör det, för alla är unika var för sig!!!!!

Idag är det lördag och jag har jobbat...
När jag kom hem möttes jag utav min familj och även grannfamiljen som den 9:e januari blev fyra =)
Dom fick ett litet nytillskott som ska heta Nathalie, och är supersöt!!!!
Grattis igen till er =)
Barnen har precis ätit sitt lördagsgodis och är otroligt glada och pigga på grund utav den sockerkick dom fick!
Uffe tittar på handbollen och jag sitter i morgonrocken framför datorn och bara njuter av HELG!

Måste bara nämna att igår kväll lade vi barnen runt åtta, och i morse hade Sebbe kommit in till Uffe klockan åtta och frågade sin pappa om dom kunde gå & kissa.
Så han har legat utan blöja och sovit gott i sin säng i hela tolv timmar utan att kissa ner sig!!!!
Man blir så stolt som förälder till en sådan kille, en sådan stor kille...tiden går verkligen snabbt!

I morgon kommer en gammal barndomskamrat & hälsar på, ska bli skoj!

                                                         Trevlig lördag ♥

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0