Julklappen

Just det!
Glömde berätta att vi var i Ystad förra helgen på en hotellövernattning med min kära mor och far!
Så klockan nio på fredagsmorgonen lämnade vi barnen hos Anna och hennes familj, där dom för övrigt hade haft det skitbra, som alltid.
Är så himla tryggt att ha en person som barnen verkligen tyr sig till såpass mkt, man kan koppla av till 100%!!
Sen bar det iväg med Saaben mot Skåne!
På ditvägen stannade vi även på Hallandsåsen och tog en kaffe med Uffes vänner som var på väg till Helsingborg på en liten kärlekstripp!
Vi kom fram vid lunchtid, tog en öl på rummet, och begav oss sedan till spaavdelningen.
Där bastade vi, badade i deras inomhuspool, men mestadels av eftermiddagen och kvällen tillbringades i deras spapool som fanns utomhus.
Det var faktiskt första gången jag badade i en sån utomhus, och det var ju fan helt outstanding att sitta där med bästa sällskapet och dricka iskalla öl och bara njuta!
Det slog nästan havet en varm sommardag =)
Middagen blev kinesiskt inne i Ystad, men efter det orkade vi inte gå ut mer, utan vi satte oss framför den öppna brasan inne på hotellet och tog oss en mycket god irish coffee!
Kvällen avslutades med ett parti "Alias", vilket jag och mamma var självklara vinnare i ;)
Det var väldigt skönt att inte vara ute och partaja, för då mådde man prima dagen efter och kunde njuta av den ordentliga hotellfrukosten innan man reste hemåt igen.
Ystad saltsjöbad kan varmt rekommenderas.
Uffe bjöd ju mig dit när jag väntade Wilma, och det är en sån lugn och harmonisk miljö så man slappnar verkligen av helt automatiskt =)
Skönt att bara unna sig en natt och två dagar så ibland,...det behövs nog mer än vad man tror!
Tack mamma och pappa för ett grymt trevligt sällskap, det får vi göra om ♥

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0